Tuesday, April 29, 2014

Så er lille Bror født!

Vores lille Bror, som slet ikke er så lille, blev født natten til onsdag. Fødslen gik virkelig godt, og han blev født hjemme i stuen i ro og fred. Det tog præcis en time og 27 minutter, så det var igen en meget hurtig fødsel. I får den helt store beretning, når jeg har fået skrevet den ned. Han er så sød og dejlig og blød, og vi er fuldstændig forelskede i ham alle sammen. Han er en stor basse på 4300g og hele 57 cm. Jeg er verdens lykkeligste mor til fire!




116 comments:

  1. Stort stort tillykke Lisbeth - hvor er han lækker!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Det synes vi også;o)

      Delete
  2. Gratulerer! En stor og fin liten lilleBror! Alle gode ønsker til dere alle seks.

    ReplyDelete
  3. Kæreste Lisbeth
    Tillykke til jer alle! Hvor er det absolut vidunderligt!

    ReplyDelete
  4. Stort TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grete

    ReplyDelete
  5. Så fin han er! Et stort tillykke med ham!

    ReplyDelete
  6. til lykke med den lille Bror :)

    ReplyDelete
  7. Hvor er han dejlig! Stort tillykke til hele familien :-)

    ReplyDelete
  8. Stort tillykke Lisbeth. Og fint navn! (ja for går ud fra Bror er navnet:)) Det står også højt på min liste over drengenavne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, Bror er navnet... Han vil jo altid være lille-Bror;o)

      Delete
  9. Kæmpe tillykke med den store, lille dreng. Hvor er han sød, og hvor er det nogle fine billeder af jer alle sammen:)

    ReplyDelete
  10. Vilken ljuvlig liten kille! Grattis till hela familjen och vad skönt att allt gick bra med födseln och att du kunde föda hemma som du tänkte dig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak! Det er jeg også så glad for!!

      Delete
  11. Stort tillykke! Hvor ser han skøn ud :) Og sikke en stor stærk mand! Min yngste vejede 4090 gram, og faktisk var han nemmere presset ud end den første det var 700 gram mindre ;)
    kh www.blondinemor.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg tror heller ikke, at det er nemmere med små børn. Jeg har haft de nemmeste fødsler med de tre, som vejede over 4 kg.

      Delete
  12. Stort tillykke, hvor er han lækker :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;O) Det synes jeg også!!!

      Delete
  13. Så fine billeder ♡
    Du får lige endnu et tillykke med den fine lille bror ♡

    ReplyDelete
  14. Tillykke med lillebror, hvor er han bare dejlig og sød.
    Dejlige billeder også af de store ?.

    ReplyDelete
  15. Stort tillykke Lisbeth - Åhh hvor ser han dejlig ud og skønne billeder
    Mange hilsner
    Mette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Mette;o) Han er bare dejlig!

      Delete
  16. Mor til 4, tillykke alle sammen.

    ReplyDelete
  17. Stort tillykke med Bror - skønne billeder :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak- Fantastisk at være mor til fire, men det ved du jo alt om;o)

      Delete
  18. Åhh hvor er han dog lækker. KÆMPE STORT tillykke til jer alle. Glæder mig til at høre din fødselsberetning :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Ja nu må jeg snart få skrevet lidt;o)

      Delete
  19. Tillykke med ham - hvor er han bare skøn - fik lige duften af nyfødt baby helt herhjem til Fyn!!!
    I ser bare så fine og lykkelige ud allesammen - sidder her og bliver helt rørt!
    Kærligst Hanne Maria -også mor til 4!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;O) Ja, jeg er allerede afhængig af duften.

      Delete
  20. Tillykke hvor ser han dejlig ud:-)

    ReplyDelete
  21. Stort tillykke og sikke et flot navn <3

    Kh Camille.

    ReplyDelete
  22. Hvilken ro de skønne billeder udstråler, rigtig hjertelig tillykke til jer alle

    de bedste hilsner Anne

    ReplyDelete
  23. Stort tillykke til jer alle. Glæder mig til at høre din fødselsberetning.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Ja, jeg glæder mig til at få skrevet det ned!

      Delete
  24. Tillykke!
    Han går lige i hjertet! Et stk smuk bror I har fået!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Det synes vi også!

      Delete
  25. Tillykke med lille Bror..så din mand og pigerne til påskemarkedet ude på Krogerup ved hestene og tænkte om du havde født...kender dig kun her fra blogland, men har flere gange genkendt Jer til Krogerups arrangementer..Det er et dejligt sted..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjovt! Du må hilse næste gang du ser os... Håber de opførte sig ordenligt;o)

      Delete
  26. Tilllykke med lille Bror..Så din mand og pigerne ude til påskemarkedet på Krogerup ved hestene og tænkte om du havde født..Kender dig/Jer kun fra din skønne blog , men har alligevel flere gange genkendt Jer til arrangementerne..Det er et dejligt sted...Held og lykke med endnu et familiemedlem.. I ser ud som en meget jordnær og varm familie...

    ReplyDelete
  27. Tillykke til jer alle.
    Min nr 4 er også en Bror, også født hjemme i ro og fred i vores stue.
    Husk at nyde!
    Hilsen en mor til 6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow... så har jeg lidt igen, hvis jeg skal hale ind på dig;o) Man støder ikke på mange der hedder Bror;o)

      Delete
  28. Du kan tro, jeg har tænkt på dig! Tillykke med ham - hvor er jeg glad for, at det er gået godt!

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak... også for tankerne...;o)

      Delete
  29. STORT tillykke, hvor er han fin! Har tit sendt er tanke. Fødte selv mit fjerde barn hjemme, for snart fem måneder siden. I ro en sen nattetime, det var fantastisk! Nyd denne helt særlige tid...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Tillykke til dig også! Det er fantastisk at føde hjemme i ro og fred!!

      Delete
  30. Stort tillykke, hvor er han da bare bedårende

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak... Ja, jeg synes også han er så dejlig!

      Delete
  31. Hjerteligt tillykke, sikke en vidunderlig dreng. Jeg venter selv mit 4. barn til oktober og skal føde hjemme for første gang da de sidste 2 kom ganske hurtigt - og da jeg ønsker en fødsel i kendte og rolige omgivelser, og uden at skulle ud i en kold bil midt om natten i huj og hast. Kh.. Camilla

    ReplyDelete
  32. Hjerteligt tillykke, hvor er han dejlig og sikke et skønt og passende navn. Jeg venter selv mit fjerde barn og skal føde hjemme for første gang. Jeg glæder mig til begivenheden - og er lettet over ikke at se frem i at skulle ud i en kold bil midt om natten i huj og hast (de sidste 2 er kommet hurtigt). De kærligste hilsner fra Camilla - og ps. min datter er SÅ glad for skønne 'dukke Rosa' du syende og som hun fik i fødselsdagsgave sidste år (når du engang får tid må du gerne lave en lille e-bog med nemme strikkeopskrifter på dukketøj...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak!! Åh hvor dejligt at du skal føde hjemme, det skal du glæde dig rigtig meget til!!! Ja, jeg håber, at jeg får god tid en dag;o)

      Delete
  33. congratulation!!
    we wish you a good start:-)
    kind regards
    stephanie

    ReplyDelete
  34. Gratulerer med den skjønne gutten!

    ReplyDelete
  35. Tillykke med den dejlige basse. Hvor ser han dejlig ud:)

    ReplyDelete
  36. Congratulations to you and your family! Your pictures look lovely and peacefull.

    ReplyDelete
  37. Åh hvor fin! Tillykke til jer alle seks!

    ReplyDelete
  38. Congratulations, he is lovely:-) Enjoy these early days.

    ReplyDelete
  39. Tillukke med den fine litle guten Lisbeth.
    Håpar dåko har det godet alle seks,
    spesielt litle guten og mammo.

    Varmt, Elisabeth

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Elisabeth;o) Det går så fint!!

      Delete
  40. Fantastisk, gratulere så mye!

    ReplyDelete
  41. Stort tillykke med fødselsdagen til den nye lillebror, han er da så fin. Det er dejlige billeder. Tak fordi du deler dem:-) Kh Mette

    ReplyDelete
  42. Gratulerer så mye! Han er helt skjønn!

    ReplyDelete
  43. Kære Lisbeth. Stort tillykke med Bror. :o) Han er skøn og ligner vist resten af familien ;o)
    Kh Louise.

    ReplyDelete
  44. Kære Lisbeth. Kæmpe stort tillykke med Bror :o) Han ser skøn ud og ligner da vist resten af familien ;o)
    Kh Louise.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tror jeg også at han gør;o) Tak!!

      Delete
  45. Stort tillykke, hvor er han fin :-)

    ReplyDelete
  46. Mange gange tillykke med ham, han ser virkelig lækker ud. Elsker billedet taget oppe fra, af de fire unger, meget smukt!
    Dejligt at fødslen gik godt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak;o) Ja, de store er så vilde med ham allerede;o)

      Delete
  47. Stort tillykke og hvor er han fin :-)

    ReplyDelete
  48. Gratulerer med dagen!!! Han er så vakert!!! Koser dere med lille brøren og nyte dagene!!!! Dere er en veldig fine og kjekke familie!!!! Masse masse lykke til!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak! Nyder dagene til fulde!

      Delete
  49. Tusinde gange tillykke med lilledrengen! Hvor ER han dog fin! Kh, Sanne Lund

    ReplyDelete
  50. Tillykke alle sammen, yndige billeder !!!!

    ReplyDelete
  51. Stort tillykke med lilleBror!

    ReplyDelete
  52. Hvor er han vidunderlig - Stort, stort tillykke!

    ReplyDelete
  53. Gratulerer så mye til dere alle, lillebror er nydelig :)

    ReplyDelete
  54. What a beauty! You did a good job! Lots of happinez and health for the whole family. You look so happy on the picture.
    My last baby was allso a big one so I know what great job you did! Greetings from the Netherlands. Bjør

    ReplyDelete
  55. Et stort tillykke- hvor er han dog fin! Og sikke lange fine fingre han har;)

    ReplyDelete
  56. Et stort tillykke, hvor er han dog fin! Og sikke lange fine fingre han har;)

    ReplyDelete
  57. Stort tillykke med det nye medlem af familien. Hvor lyder det dejligt med en hjemmefødsel - jeg glæder mig til at læse mere om det.
    K.h.
    Christina

    ReplyDelete
  58. AnonymousMay 20, 2014

    Hei Lisbeth. Ser du praktiserer samsoving. Hvor lenge samsov de andre barna med dere? Anne Bente

    ReplyDelete
  59. Stort tillykke med lillebror. Det lyder som en skøn og rolig fødsel i familiens skød :-)

    ReplyDelete
  60. SÅ skøn. Stort tillykke :-)
    Kh Christina

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!