Thursday, March 20, 2014

Sund is

Sund is! Banan, æble, jordbær, en hel del olivenolie og generøst med vanilje blendes. De frosne ispinde dyppes i smeltet chokolade og kokos. Fryd! 
Opskriften er Rebecca Perssons og er en af de mange opskrifter som kommer i hendes gratis E-guide med sunde opskrifter til børnefødselsdagen, som jeg tog billeder til i fredags. Tilmeld jer hendes nyhedsbrev og få guiden inden længe. Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet lige her!

Mine børn og jeg har spist løs af de gode is. De smager virkelig godt og kan spises med god samvittighed!!!

5 comments:

  1. Kan man ikke smage olivenolien? Umiddelbart ville jeg jo nok vælge noget mere smagsneutralt med de andre ingredienser...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg kunne slet ikke smage olivenolien og havde aldrig gættet at der var det i. Blev faktisk meget overrasket over det, da jeg læste det og mine unger spiste dem med stor glæde...!
      Man kan jo også bruge en smagsneutral kokosolie i stedet, hvis man er bange for olivenolie-smag....

      Delete
  2. EEEEEEJ, det er SÅ fint :) Jeg er nødt til at prøve det på et tidspunkt :)

    ReplyDelete
  3. De ser godt nok fine og overskudsagtige ud. Når vi laver smoothie plejer vi at lave ekstra og fryse det til is. Børnene elsker det.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!