Thursday, March 20, 2014

Dukker og Nationalmuseet...





Lidt af de seneste dukke-kreationer... 

Dukken på de sidste billeder er i øvrigt en af de fire dukker, som er flyttet ind på Nationalmuseet. Hun skal være med til at gøre oldtidsudstillingen mere attraktiv for børn. Grunden til at hun ikke har tøj på er fordi, at børnene kan tage hende med rundt på udstillingen og give hende forskelligt tøj på efter tidsperioderne. Jeg har endnu ikke besøgt udstillingen, men glæder mig til at se mine dukker 'in action'.

Hvis du har været der, så fortæl mig lige om du har mødt mine fire 'børn'?

8 comments:

  1. Dine dukker er bare så smukke og fantastiske!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak, Maria... Nyder også at lave dem;o)

      Delete
  2. Du laver simpelthen de fineste dukker, jeg har set i Danmark.
    Min datter er så glad for sin.
    Kærligst Louise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg sørme glad for at høre;o)

      Delete
  3. Det projekt med Nationalmuseet er SÅ fedt! Jeg ville ønske at vi kunne tage forbi og besøge dine "børn" :)

    Men vi vil glæde os til billeder af projektet i stedet :D

    Kram <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg må også se at komme forbi;o)

      Delete
  4. Ej hvor herligt... Der kommer jeg jo nok mere end de fleste... ;-)
    KH Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så må du lige kigge til dem Maria!!

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!