Monday, December 23, 2013

Nem julepynt, hjemmelavede gaver og julehygge...







Julefreden har sænket sig hjemme hos os og i formiddags blev træet pyntet, og de sidste indkøb blev ordnet.

Her til eftermiddag lavede pigerne og jeg lidt ekstra pynt til juletræet. Bivoksplader, kageudstikkere og snor -nemmere kan det vist ikke blive.

De spiselige gaver, som børnene har lavet til deres bedsteforældre blev også pyntet med fine mærkater og bivoks. I år har børnene lavet ketchup, sennep og dulce de leche.

Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul og tusinde tak for alle de skønne mails og kommentarer, jeg får fra jer. Det glæder mig rigtig meget!

... Husk nu konkurrencen om vaskemaskinen som slutter i dag! Du kan lige nå at være med lige her!


2 comments:

  1. Fin idé med bivokspladerne. Hvor kan man mon få fat i sådan nogle? Og mit gæt er at de ikke skal hænge for varmt?

    Herhjemme er vi også store tilhængere af hjemmelavede gaver - ikke mindst spiselige. Lækkert!

    Hils hele familien!

    Kram

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!