Friday, November 8, 2013

TV-tanker og god weekend...

Tak for alle de dejlige kommentarer til indlægget jeg skrev i går om 'Prisen for tiden med mine børn'.
Det er rigtig dejligt at kunne skrive sådan et indlæg og få positive og inspirerende kommentarer. Jeg svarer jer alle sammen, så snart jeg har tid. I dag er Storm hjemme, for han er sløj og har ligget på sofaen hele dagen. Jeg har læst næsten hele 'Lille Allan og dobbeltgængerskolen' højt for ham, så jeg er klar til at anmelde bogen i næste uge.

I går blev jeg igen opfordret til at skrive noget om TV og I-pads i relation til børn og det glæder mig, at I tror, at jeg har noget fornuftigt at sige om den sag. Jeg har faktisk fra før sommerferien haft et langt indlæg liggende om netop det emne, som jeg endnu ikke har udgivet. Det er nemlig et latent emne som virkelig kan sprede vandene, og derfor har det indlæg været lidt længere under vejs end normalt!
Jeg vil lige finpudse det, og så bliver det udgivet på bloggen i løbet af en af de næste uger.
For nogle år siden skrev jeg et indlæg om Nintendo i børnehaven, og det er blevet læst næsten 5000 gange og er et af de mest læste indlæg på bloggen, så det må være et emne som mange finder interessant.

Sjovt nok fandt jeg en kasse med gamle billeder i dag og stødte på dette billede af min bror, far og jeg og min første fjernsynsoplevelse. Som I nok kan regne ud, har fjernsynet aldrig haft en ret stor rolle i min barndom!

God weekend og tak for alle de fine kommentarer I har skrevet i løbet af ugen!

3 comments:

  1. Det vil jeg glæde mig til. Jeg elsker din blog og dine indlæg om spændende og vedrørende emner.
    God weekend.
    Christina

    ReplyDelete
  2. ååh, det gleder jeg meg til å lese:) Jeg har spurt deg før om du kunne dele noen tanker angående skjermtid for barna faktisk.
    Ønsker dere en sykdomsfri helg med gode varme stunder sammen:)

    Klem Mari

    ReplyDelete
  3. Tak så meget det er længe ventet :-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!