Wednesday, November 27, 2013

Julehjælp til udsatte familier - Støt min indsamling







Mens de fleste mennesker glæder sig til julen, er højtiden for mange udsatte familier i Danmark forbundet med ekstra store bekymringer, fordi der ganske enkelt ikke er råd til julemiddag og gaver til børnene. Antallet af familier, der søger julehjælp hos Røde Kors, er steget gennem de senere år. I 2012 modtog over 4000 familier julehjælp fra Røde Kors. I år ønsker Røde Kors at give julehjælp ud til 5000 familier, så de har noget at se frem til på denne tid af året – et lyspunkt midt i en svær tid. For at kunne opfylde dette, har Røde Kors brug for så stor opbakning som muligt fra den danske befolkning. Hjælp mig med at samle penge ind til udsatte familier. Du kan støtte min indsamling lige her. Jeg er meget taknemmelig uanset hvor stort et beløb, du støtter med!



7 comments:

  1. Hørt!! Jeg har gjort det til en tradition hvert år at der skal gives en gave til julehjælpen.

    ReplyDelete
  2. Og for resten sikken en fin tanke Lisbeth :)

    ReplyDelete
  3. Jeg kom pludselig i tanke om den kasse, der stod uden for vores dør lige inden jul dengang jeg var barn. Jeg har ikke tænkt på det i mange mange år, og egentlig vidste jeg slet ikke dengang at det var julehjælp. Jeg synes, det var den fineste gave fyldt med lækkerier fra nogle søde mennesker.

    Jeg har prøvet at støtte din indsamling, men den går desværre i fejl hele tiden, når jeg kommer til fortsæt hele nederst. Jeg må prøve igen senere, for jeg vil selvfølgelig gerne være med :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvilket dejligt minde...! Ærgerligt at du ikke kan komme til at sætte penge ind... Mærkeligt! Har skrevet til Røde Kors, for du er ikke den første der skriver det...

      Delete
    2. Ja, jeg oplever også, at jeg ikke kan komme videre fra "støt nu". Hvad gør jeg mon galt?

      MVH Christina

      Delete
  4. En rigtig fin blog du har!
    Smut gerne et kig forbi http://lauraandemilie.blogspot.dk

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!